navbarnavbar
dailes-bufete

Pasūtīt

background-image
dailes-bufete-logo

Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtīšana

Kā es varu veikt pasūtījumu?

Kā es varu veikt pasūtījumu?

Lai veiktu pasūtījumu, spiediet “Pasūtīt”, izvēlieties konkrēto izrādi, pēc tam spiediet “Pasūtīt uz šo izrādi”. Izvēlieties pasūtījuma saņemšanas laiku un vietu, tad izvēlieties produktus un to daudzumu. Kad esat veicis izvēli, spiediet “Grozs”, pārbaudiet pasūtījumu un spiediet “Apmaksāt”. Norādiet savu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju.

Vai es varu veikt pasūtījumu jebkurā laikā?

Vai es varu veikt pasūtījumu jebkurā laikā?

Jā, pasūtījumus var veikt jebkurā laikā, jebkurai izrādei, uz kuru tiek pārdotas biļetes, neierobežotu laiku pirms izrādes. Tomēr, pasūtīšanu var veikt ne vēlāk kā stundu pirms pasūtījuma saņemšanas.

Kā es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?

Kā es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?

Ja nepieciešams veikt izmaiņas vai atcelt pasūtījumu, sazinieties pa tālruni +371 29337707 vai e-pastā daile@dailesbufete.lv. Izmaiņas vai atcelšana iespējama, ja pasūtījuma sagatavošana vēl nav uzsākta.

Apmaksa

Kādi apmaksas veidi ir pieejami?

Kādi apmaksas veidi ir pieejami?

Norēķināties skaidrā naudā nav iespējams. Apmaksu var veikt tiešsaistē, izmantojot internetbanku. Ja pasūtījuma grozā ir alkoholiskie dzērieni, tad tiek veikta vecuma pārbaude, izmantojot Smart-ID. Pēc apmaksas veikšanas uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts rēķins un sms ziņa ar jūsu pasūtījuma numuru un saņemšanas instrukcijām.

Kas notiek, ja izrāde tiek atcelta?

Kas notiek, ja izrāde tiek atcelta?

Ja izrāde, uz kuru esat veicis pasūtījumu, tiek atcelta, nauda par pasūtījumu tiks atgriezta uz jūsu kontu automātiski 2 darba dienu laikā.

Svarīgi zināt

Kur es varu saņemt savu pasūtījumu?

Kur es varu saņemt savu pasūtījumu?

Jūsu pasūtījums tiks novietots jūsu norādītajā vietā Dailes teātra 1. stāva kafejnīcā vai 2. stāva foajē īpaši tam paredzētos plauktos. Pie pasūtījuma būs novietots pasūtījuma numurs, kas norādīts ziņā, ko saņemsiet pēc apmaksas veikšanas.

Kā tiek apstrādāti mani personas dati?

Kā tiek apstrādāti mani personas dati?

Atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulai 2016/679, uzņēmums SIA «EN7» saņem, 2 gadus uzglabā un apstrādā jūsu datus (e-pastu, vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru) ar mērķi nodrošināt saziņu un sniegt pēc iespējas pilnvērtīgāku pakalpojumu. Jūsu dati netiks nodoti citam ES uzņēmumam, citas valsts uzņēmumam vai starptautiskai organizācijai. Jums ir tiesības saistībā ar savu personas datu uzglabāšanu, dzēšanu, labošanu un apstrādes ierobežošanu.

Ko darīt, ja piegādes pakalpojuma kvalitāte nav apmierinoša?

Ko darīt, ja piegādes pakalpojuma kvalitāte nav apmierinoša?

Ja piegādes pakalpojuma kvalitāte nav apmierinoša vai vēlaties izteikt uzslavu vai kādu citu ierosinājumu, lūgums sazināties ar Dailes bufeti, rakstot uz daile@dailesbufete.lv.