navbarnavbar
dailes-bufete

Pasūtīt

background-image
dailes-bufete-logo

Lietošanas noteikumi

Mājaslapas lietošanas noteikumi

Mājaslapa Dailes bufete domāta ēdienu un dzērienu pasūtīšanai Dailes teātra skatītāju bufetē, apmeklējot teātra izrādes. Pirms katras izrādes ir iespējams veikt pasūtījumu, norādot konkrētu izrādi, laiku – pirms izrādes vai izrādes starpbrīdī un vietu – 1. stāva kafejnīcā vai 2. stāva foajē.

Pasūtīšana

Lai veiktu pasūtījumu, spiediet “Pasūtīt”, tad izvēlieties konkrēto izrādi, uz kuru esat iegādājies biļeti, pēc tam spiediet “Pasūtīt uz šo izrādi”, izvēlieties pasūtījuma saņemšanas laiku un vietu, tad izvēlieties produktus un to daudzumu, ko vēlaties ievietot grozā. Kad esat veicis izvēli, spiediet “Grozs”, un parādīsies jūsu pasūtījums. Pārbaudiet, vai viss pasūtīts un norādīts pareizi, un spiediet “Apmaksāt”. Norādiet savu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, izvēlieties apmaksas veidu.

Pasūtīšanu var veikt ne vēlāk kā stundu pirms pasūtījuma saņemšanas. Pasūtīšana uz izrādes starpbrīdi tiek pārtraukta, sākoties izrādei.

Pasūtījumus ir iespējams veikt jebkurā laikā, jebkurai izrādei, uz kuru tiek pārdotas biļetes, neierobežotu laiku pirms izrādes.

Apmaksa

Ja pasūtījuma grozā būs ievietoti alkoholiskie dzērieni, tiks pieprasīta jūsu personas identifikācija pasūtījuma saņemšanas laikā. Veiciet apmaksu. Pēc apmaksas veikšanas jūs saņemsiet sms ziņu ar jūsu pasūtījuma numuru un saņemšanas instrukcijām. Uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts rēķins par pasūtījuma apmaksu.

Norēķināties skaidrā naudā nav iespējams.

Pasūtījuma saņemšana

Jūsu pasūtījums tiks sagatavots laikā, kādu būsiet norādījis, un tiks novietots jūsu norādītajā vietā Dailes teātra 1. stāva kafejnīcā vai 2. stāva foajē īpaši tam paredzētos plauktos. Pie pasūtījuma būs novietots pasūtījuma numurs, kas norādīts ziņā, ko saņemsiet izrādes dienā.

Izmaiņas, atcelšana, atteikums

Ja pēc pasūtījuma veikšanas un apstiprināšanas nepieciešams veikt izmaiņas pasūtījumā vai to atcelt, sazinieties pa tālruni +371 29337707 vai e-pastā daile@dailesbufete.lv

Izmaiņas vai atcelšana iespējama, ja pasūtījuma sagatavošana vēl nav uzsākta.

Ja pasūtījumu nebūs iespējams sagatavot vai izpildīt, Dailes bufetes darbinieks sazināsies ar jums, lai vienotos par alternatīvām.

Ja izrāde, uz kuru esat veicis pasūtījumu, tiek atcelta, nauda par pasūtījumu tiks atgriezta uz jūsu kontu automātiski 2 darba dienu laikā.

Pēc pasūtījuma saņemšanas atteikuma tiesības izmantot nevar.

Klientu atbalsts

Visos ar piegādi saistītos jautājumos, ja vien šajos noteikumos tieši nav noteikts citādi, var sazināties ar Dailes bufetes darbiniekiem. Kontakti atrodami šeit.

Atsauksmes

Ja piegādes pakalpojuma kvalitāte nav apmierinoša vai vēlaties izteikt uzslavu vai kādu citu ierosinājumu, lūgums sazināties ar Dailes bufeti, rakstot uz daile@dailesbufete.lv.

Personas dati

Lai izpildītu pasūtījumu vai atbildētu uz atsauksmi, mums ir nepieciešami šādi personas dati – vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese.

Vairāk par personas datu apstrādi skatīt piegādes mājas lapas sadaļā Privātuma Politika.